Aifos

Direktlänk till inlägg 18 november 2011

Hedwig med Humör

Av Sofia Karlsson - 18 november 2011 09:05

Igår var det hoppning på ridskolan. Jag skulle ha duktiga Hedwig som alla känner sig trygga på.

Jag kände mig oxå trygg men det var inte helt utan trudilutter. Jag fick nämnligen känna på att Hedwig var lite stoig som ridläraren förklarade det. Det vill säga lite små kiknkig. Jag fick känna på det när jag la till ytterskänkeln för att forma henne i en sväng så vi skylle komma bra på hindret. Spark  spark blev det. Haha men vi hoppade utan problem. Hon är verkligen jätte duktig på att hoppa, även om hon är så taggad innan så att hon knappt kan skritta och springer gärna lite extra vilket gör att man får påpeka att hon kan sakta ner, vilket hon tycker var lite tråkigt.


Islutet gick det görbra. Tycker verkligen om hennHärliha Hedwig, haha humm,... förlåt.

 
 
Ingen bild

Pelle

18 november 2011 12:43

Soig -Läs Kvinnlig =P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Karlsson - 6 december 2011 09:35

Igår fick jag reda på att jag skall ha VFU på stroke avd i Mora och psykiatri praktik i Säter på något jag inte riktigt förstått men typ rättspsyk. Patienterna i säter har kommit längre i sin behandling, alltså inte den svåraste avdelningen där det k...

Hej

Av Sofia Karlsson - 4 december 2011 09:04


Idag är det 20 dagar kvar  till julafton. Idag skall jag åka o försöka hitta några julklappar. Julklappar e la hur mysit som helst? Inte sant? Det näst bästa med dom är att lägga dom undar granen, det bästa är ju självklart saken där i.    Vet ...

Av Sofia Karlsson - 3 december 2011 14:12

Idag har jag invigt mitt julbak med lussebullar. Receptet är mammas special dvs mycket extra smör som gör dom riktigt saftiga och mummsiga. "Smör och Kärlek" som mina arbetskamrater hävdar gör allt bättre. Jag var extra husmoderlig och bakade siktkak...

Av Sofia Karlsson - 2 december 2011 22:31

Bilder från turen vi red i veckan.      Den underbara hagen vi snurrade upp.    - Hej jag heter Stänkarn, gissa vilket djur jag försöker härma. Hej     ...

Av Sofia Karlsson - 30 november 2011 22:42

Nu är kaffebryggan laddad för imorgon. Jag kan sitta lääänge med morgonkaffet och imorgpn har jag planerat in att kunna sitta en timma minst! Taggar för att göra metodövningar för syrgas/sug.   Jag o Fanny red på en fantastisk uteritt idag. PAcka...

Ovido - Quiz & Flashcards