Aifos

Alla inlägg under april 2008

Av Sofia Karlsson - 26 april 2008 00:16

I kväll va jag med Ellen, robin och två av hans kompisar i en av kompisarnas lägenhet och kollade på film. Filmen var presis som rubriken är, en jätte dålig film, helt värdelös.


Filmen inkluderade genmanipulerade får, två djurrättsaktivister, en man med den tragisk barndom, mannen hade en stor fobi -Får,denna fobi skulle botas genom terapi och att besöka barndomshemmet. Handlingen var att genmanipulerade får bet människor och åt kött. Människorna som blev infekterade av fåren muterade till får. Jag vill också poängtera att det var mycket splat och blod och inälvor osv. Filmen slutar med att fåren äter upp mannens elaka broder och pruttar massa metan gas. Mannen som hade får fobi kastade då in en tändare och allt exploderar. jag vet att man inte skall berätta slutet i filmer men jag kunde inte hålla mig.

Låter det som en bra film?   


NAttinattt

Av Sofia Karlsson - 23 april 2008 20:55

Hej Bloggisen!

Ikväll sitter jag hos Emma:)

Emma och Emil spelasr TVspel, jag är så dålig att jag sagt upp mig från spelandet och istället gjorde jag någonting som jag är ganska bra på-titta på gamla kort. Jag hittade massa kort på Emma som skulle passa fint som studentkort. jag hittade dock inga bilder på mig, det är kasnke tur det...


Jag har inte nämnt det stora som händer i sommar... Jag, Per och Hanna skall gå på Bruce Springsteen! Det kommer bli en upplevelse som hette duga! jag har stora förväntningar och jag förväntar mig framförallt inte att bli besviken på mina förväntningar.


Udner en lång tid har jag funderat på att tatuera mig. Born to run är det alternativ som ligger bäst till just nu. Anledningen till att jag inte gjort det ännu är att jag vet att jag har velat göra saker innan (som piercing i både tungan och läppen)som jag idag är glad att jag inte gjort. Jag får tänka på det lite mer sedan får jag försöka få tag på någon bra och billig tatueringsstudio, eller kan jag kasnke hitta någon annan som vill göra det. Jag har faktiskt hört rykten om att folk i Dalarna kan det där med att tatuera. Vi får helt enkelt se hur det blir med detta.


Varför skriver jag så mycket? är det någon som är intresserad eller skriver jag bara för att det är kul att ha en blogg och att med jämna mellanrum uppdatera den. Det kasnke bara är mamma som läser bloggen. HEJ MAMMA!


Nu dödde Emma, jag måste hjälpa till nu! Ha det fint, Nöden kallar!

Av Sofia Karlsson - 19 april 2008 21:56

Idag har jag jobbat!

Jag jobbade 8,5 timmar utan rast så jag hoppas verkligen, Verkligen att det blir mycket klirr i kassan nästa månad...


Efter att ha grillat hamburgare under stress iflera timmar och bivit riktigt flötig, så tog jag ett välbehövigt bad när jag kom hem. Jag kände mig som en ny människa efteråt.  Götta!


Jag har ont i fötterna... Ingen dans i kväll

Godnatt


Av Sofia Karlsson - 18 april 2008 22:31

Vad är Aifos?

svara i kommentarer

Av Sofia Karlsson - 18 april 2008 22:18

Hej bloggisen!

I kväll har jag vart hemma, imån ska jag jobba, i övermån ska jag plugga... så där har ni min helg.


Vad ska du göra ikväll.


jag måste säga att inte är speciellt seriös, men om jag ska tjäna pengar så måste jag ju ha någon personlighet i bloggen... och min får la vara den oseriösa och meningsösa.

vad håller jag på med?

Av Sofia Karlsson - 18 april 2008 17:40

Hej!

Ännu en blogg är skapad...

jag vill ha många besökare, så många att jag kan tjäna pengar på denna sida. jag ska försöka så gott det går.

Seee YAAAA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Aifos-bloggen en god vän i din tråkiga vardag

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards