Aifos

Alla inlägg under oktober 2008

Av Sofia Karlsson - 13 oktober 2008 12:02

Att det var längesedan jag skrev gör inget, det vet jag. om jag inte skriver så ofta så kommer jag bygga upp en spänning runt mitt skrivande. i flera månader har Du säkert undrat; när ska aifos-bloggen uppdateras? och nu min kära vän är tiden inne!


Morgonen började bra, vaknade utvilad satte mig framför vår tv och tittade på Bosse Bogserbåt. jag hade väldigt höga  tanklar om mig själv denna morgon. det var nästan som om jag hade fått lite extra energi. Jag hade bestämt mig för att cykla till jobbet idag. När jag var redo för avfärd gick jag ut och låste upp cykeln och märkte till min stora fasa att sadeln fortfarande är lös! hur skulle detta gå? skulle jag hinna till bussen? jag löste problemet snabbt och cyklade till bussen istället. Puh!


Just nu så jobbar jag på dagis, på en avdelning för femåringar. Kanske tycker du att det låter tråkigt och jobbigt, men då ska jag säga dig att det är mycket mysigare än vad du tror.


HA DE

Presentation

Aifos-bloggen en god vän i din tråkiga vardag

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards